مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:202019-12-09دانش

«مرکز مغز» دانشگاه علوم پزشکی ایران ایجاد می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با انتصاب دکتر محمدتقی جغتایی به عنوان مسئول برنامه جامع علوم اعصاب و شناختی دانشگاه، وی را مسئول ایجاد مرکز مغز (Brain center) ایران کرد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با انتصاب دکتر محمدتقی جغتایی به عنوان مسئول برنامه جامع علوم اعصاب و شناختی دانشگاه، وی را مسئول ایجاد مرکز مغز (Brain center) ایران کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر جلیل کوهپایه زاده رییس دانشگاه طی حکمی دکتر محمدتقی جغتایی را به عنوان مسئول برنامه جامع علوم اعصاب و شناختی دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به اینکه گسترش حوزه های بین رشته ای و استفاده کاربردی از آن از اهداف دانشگاه نسل سوم است و از طرفی علوم اعصاب و شناختی از حوزه های بین رشته ای تأثیرگذار در حوزه سلامت بوده و موجب افزایش رفاه اجتماعی آحاد جامعه می شود و از آنجا که دانشگاه علوم پزشکی ایران امکانات بالقوه ای از لحاظ زیرساخت و نیروی انسانی در این قلمرو دارد، ضروری است برای توسعه علوم اعصاب، شناختی و فناوری های حاصل از آن نقشه راه متناسب با سیاست های کلان علم و فناوری، نقشه جامع علمی کشور و امکانات دانشگاه تهیه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مرکز مغز» دانشگاه علوم پزشکی ایران ایجاد می شود

«مرکز مغز» دانشگاه علوم پزشکی ایران ایجاد می شود