مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 12:262019-12-09بين الملل

20 خودروی برقی محبوب در فنلاند


فنلاند یکی از کشورهایی است که میزان استقبال شهروندان آن از خریداری و استفاده از خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست بالاست.

- رنج روور اسپرت پلاگین هیبریدی (Range Rover Sport PHEV) تسلا مدل 3 (Tesla model 3) نکته جالب توجه در این فهرست آن است که به نظر می رسد مشتریان فنلاندی علاقه و تمایل بیشتری برای خریداری و استفاده از خودروهای الکتریکی اروپایی همچون فولکس واگن، ولوو و بی ام و دارند این در حالیست که سایر نقاط جهان از خودروهای آمریکایی تسلا استقبال بیشتری کرده اند.

پیش تر آمار فروش خودروهای برقی در کشورهای مختلف نشان می داد که چین، ایالات متحده آمریکا و بیشتر کشورهای اروپایی بخصوص کشورهای شمال اروپا (اسکاندیناوی) همچون نروژ، سوئد، فنلاند و دانمارک بیشترین میزان فروش و استقبال از خودروهای برقی و الکتریکی را به نام خود به ثبت رسانده اند.

به عقیده کارشناسان و تحلیلگران، استقبال شهروندان و مشتریان از خودروهای تمام برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی در کشورهای مذکور تحت تاثیر برنامه و سیاست های کوتاه مدت و بلندمدت در راستای ترغیب آنها به خریداری و استفاده از وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست بالاتر گزارش و اعلام شده است و دولت این کشورها تسهیلات ویژه ای بدین منظور به شهروندان خود ارائه می کنند که تاکنون بسیار تاثیرگذار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 خودروی برقی محبوب در فنلاند

20 خودروی برقی محبوب در فنلاند