مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 13:552019-12-09اجتماعي

رتبه برتر فیلم معلم کهگیلویه و بویراحمدی در همایش ملی


فیلم معلم کهگیلویه و بویراحمدی در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی برتر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل آموزش و پرورش این استان گفت: فیلم کوتاه تولیدی زهرا صدری پشتدار معلم این استان در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی رتبه برتر را کسب کرد.

هادی زارع پور افزود: زهرا صدری پشتدار از معلمان دوره پیش دبستانی و مقطع ابتدایی شهرستان گچساران است و فیلم تولیدی او نیز تی دا نام دارد.

وی اضافه کرد: دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی به مدت 2 روز در دانشگاه امام خمینی (ره) شهر قزوین برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این همایش ملی هر سال یکبار و با هدف پرورش، تقویت و ترویج مبانی هویت ایران اسلامی بین کودکان کشور به ویژه در دوره پیش دبستانی برگزار می شود.

زارع پور ادامه داد: حضور کودکان کشور از جمله نوآموزان دوره پیش دبستانی در این همایش ملی سبب آشنایی هر چه بیشتر آنان با فرهنگ غنی ایران اسلامی و تلاش روزافزون برای حفظ آن می شود.

وی گفت: سالانه بیش از 13 هزار نوآموز در مراکز پیش دبستانی و مدارس چندپایه مناطق روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد در حال آموزش و یادگیری مطالب در قالب قصه، شعر و بازی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه برتر فیلم معلم کهگیلویه و بویراحمدی در همایش ملی

رتبه برتر فیلم معلم کهگیلویه و بویراحمدی در همایش ملی