مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 16:502019-12-09اقتصادي

کارکرد گردشگری آب بندان ها در مازندران مغفول مانده است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه کارکرد گردشگری آب بندان ها در استان مغفول مانده است خواستار بهره گیری از این ظرفیت فراموش شده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رازجویان شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی طرح های گردشگری در حوزه اب بندان ها گفت: آب بندان های ذخیرگاهی برای آب هایی هستند که در آب های زراعی استفاده می شود و باید از ظرفیت آن بهره گرفت.

وی با عنوان اینکه درصد کمی از آب های سطحی استان توسط سدها ذخیره سازی می شود گفت: در استان آب بندان هایی وجود دارد که می توان برای ذخیره سازی آب های سطحی استفاده کرد و در کنار آن می توان از آب بندان استفاده های دیگری مانند پرورش ماهیان و آبزی پروری داشته باشیم که به اقتصاد روستا کمک کرد.

وی با بیان اینکه کارکرد گردشگری آب بندان ها مغفول مانده است تصریح کرد: در حال حاضر مزیت گردشگری به آب بندان ها اضافه شد و باید هماهنگی لازم بین دستگاه های ذی مدخل مانند جهاد کشاورزی، شیلات، آب منطقه ای و گردشگری در حوزه آب بندان ها ایجاد شود.

رازجویان یادآور شد: برای لایروبی و ساماندهی آب بندان ها باید دستگاه های متولی پای کار باشند و از ظرفیت جهاد کشاورزی و آب منطقه ای در این زمینه استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکرد گردشگری آب بندان ها در مازندران مغفول مانده است

کارکرد گردشگری آب بندان ها در مازندران مغفول مانده است