مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 17:502019-12-09اقتصادي

بورس پسته در خراسان رضوی راه اندازی شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: این استان یکی از قطب های تولید پسته کشور است بنابراین برای حمایت از کشاورزان بورس این محصول در خراسان رضوی راه اندازی شد.

- رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در جشنواره پسته در خوشاب: بورس پسته در خراسان رضوی راه اندازی شد ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: این استان یکی از قطب های تولید پسته کشور است بنابراین برای حمایت از کشاورزان بورس این محصول در خراسان رضوی راه اندازی شد.

محمدرضا اورانی در نخستین جشنواره پسته که در شهرستان خوشاب برگزار شد، عنوان کرد: بورس پسته با همکاری بورس کالای ایران در خراسان رضوی ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: با راه اندازی بورس پسته، پسته کاران می توانند از طریق بورس محصول خود را به بازار عرضه کنند و دغدغه آن ها نیز برای فروش محصولات برطرف شده است.

اورانی با اشاره به ضرورت راه اندازی بورس سایر محصولات استراتژیک در استان ادامه داد: البته باید دوره های آموزشی با حضور کارشناسان بورس کشور با همکاری اداره های جهاد کشاورزی برای کشاورزان و بهره برداران برگزار شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: جشنواره پسته خوشاب به تکنولوژی و توسعه ادوات کشاورزی در باغ ها و مزارع این شهرستان کمک می کند و با کاهش هزینه های تولید و افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس پسته در خراسان رضوی راه اندازی شد

بورس پسته در خراسان رضوی راه اندازی شد