مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 17:552019-12-09سياسي

روایت راویان سنتور در سنندج


جمعی ازهنرمندان فعال سنتور نوازی یکشنبه 24 آذرماه 98 در سومین روایت خود  ردیف های مختلف سنتور را در پردیس سینمایی بهمن سنندج به اجراء می گذارند.

- ایسنا/کردستان جمعی ازهنرمندان فعال سنتور نوازی یکشنبه 24 آذرماه 98 در سومین روایت خود  ردیف های مختلف سنتور را در پردیس سینمایی بهمن سنندج به اجراء می گذارند.

کژوان ضیاءالدینی مسئول واحد موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و از اعضای این گروه در کفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با همکاری حوزه هنری کردستان و انجمن علمی دانشگاه کردستان با هدف توجه به موسیقی ایرانی با دعوت از گروه راویان سنتور ردیف های مختلف سنتور نوازی را به صوت تکنوازی یکشنبه 24 آذرماه سالجاری در سالن شماره2 پردیس سینمایی بهمن سنندج برای مخاطبین و علاقه مندان موسیقی ایرانی به اجراء در می آورند.

وی افزود: گروه تکنوازان راویان سنتور از همگرایی 8 نوازنده سنتور و با هدف فعالیت همسو در زمینه تکنوازی در پاییز 96 تاسیس شده است و در سال گذشته در سالن عمارت روبرو اولین کنسرت و در تیرماه98 در فرهنگستان هنر دومین کنسرت خود را به روی صحنه برده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان، بیان کرد: در بخش اجرای صحنه ای که در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزاری شده توسط هنرمندان مرجان راغب ، احمد رضا خواه ، حمید رضا برزویی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت راویان سنتور در سنندج

روایت راویان سنتور در سنندج