مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 07:162019-12-10اقتصادي

بخشنامه بانک مرکزی درباره بازگشت ارز صادراتی با خواسته بخش خصوصی مطابق نیست


نایب رییس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به بخشنامه اخیر بانک مرکزی در مورد بازگشت ارز حاصل از صادرات گفت: این بخشنامه با خواسته بخش خصوصی مطابق نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حسین سلاح ورزی امروز در حاشیه نود و یکمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به دستور جلسات امروز این شورا گفت: در این جلسه امروز در رابطه با بررسی بند واو تبصره 5 قانون بودجه 98 و نحوه اجرای آن با موضوع تهاتر بدهی های دولت با بخش خصوصی از طریق اوراق تسویه خزانه بحث شد.

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: متاسفانه آیین نامه اجرایی برای این بند قانون که در دولت مصوب شده قدری مغایرت با قانون دارد و هم دارای اشکال است که در جلسه امروز مقرر شد به این موضوع رسیدگی شود.

وی در ادامه به دستور دوم جلسه امروز شورای گفتگو اشاره کرد و گفت: بررسی اجرای بند (خ) ماده 4 آیین نامه تدوین معاملات دولتی با موضوع پذیرش ضمانت نامه های صندوق های نوآوری و شکوفایی و صندوق های پژوهش و فناوری در پروژه موضوع دوم مورد بررسی بود که علی رغم اینکه صندوق نوآوری شکوفایی و صندوق های پژوهشی وظیفه دارند که تضمین ارائه کنند و در آیین نامه تضمین معاملات دولتی این موضوع آمده است و از طرف سازمان برنامه و بودجه این موضوع در سال 95 ابلاغ شده، اما از طرف شرکت های دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه بانک مرکزی درباره بازگشت ارز صادراتی با خواسته بخش خصوصی مطابق نیست

بخشنامه بانک مرکزی درباره بازگشت ارز صادراتی با خواسته بخش خصوصی مطابق نیست