مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 08:402019-12-10ورزشي

اعزام 175 ورزشکار کارگری به مسابقات جهانی


رییس فدراسیون ورزش کارگری از اعزام 175 ورزشکار کارگری به مسابقات جهانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، جواد رمضی در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش کارگری چهارمحال و بختیاری، گفت: امسال به علت محدودیت مالی، سهمیه اعزام محدود است و بین استان ها و تیم ها تقسیم می شود.

وی حمایت مالی برای اعزام ورزشکاران جامعه کارگری به مسابقات ملی و بین المللی را از سیاست های فدراسیون ورزش کارگری دانست و گفت: دو تیم رزمی و فوتسال به مسابقات بین المللی اعزام شدند، همچنین 129 ورزشکار به مسابقات اسپانیا اعزام شدند و 135 نشان کسب کردند.

رییس فدراسیون ورزش کارگری افزود: در صورت فراهم شدن زیرساخت ها، ایران در آینده ای نزدیک میزبان برگزاری مسابقات جهانی ورزش کارگری در رشته های فوتسال و فوتبال ساحلی است.

رمضی اشاره به اینکه در تقویم سالیانه ورزش کارگری 75 رقابت ملی پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال حدود 60 درصد این برنامه محقق شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال به 95 درصد برسد.

رییس فدراسیون ورزش کارگری با بیان اینکه جامعه کارگری کشور 14 میلیون عضو دارد، افزود: تعداد 500 هزار ورزشکار عضو جامعه کارگری در سامانه ورزش کارگری ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود این عدد به سه میلیون نفر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 175 ورزشکار کارگری به مسابقات جهانی

اعزام 175 ورزشکار کارگری به مسابقات جهانی