مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 08:462019-12-10سياسي

درخواست بسیج دانشجویی از رییس مجلس برای حضور در دانشگاه رازی


بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه طی نامه ای از رییس مجلس خواست در سفر به کرمانشاه ضمن بازدید از خانواده شهید امنیت سرگرد جواهری، در دانشگاه رازی حاضر شده و به سوالات دانشجویان پاسخ دهد.

- به  گزارش حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه طی نامه ای از علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی خواست در سفر به کرمانشاه ضمن بازدید از خانواده شهید امنیت سرگرد جواهری، در دانشگاه رازی کرمانشاه حاضر شده و به سوالات دانشجویان پاسخ دهد.

در این نامه آمده است: در طی سال های گذشته کشور عزیزمان با مشکلات زیادی روبرو شده است که تعدادی از این مشکلات ریشه در تحریم های ظالمانه آمریکای جهان خوار داشته و تعداد دیگری از مشکلات ریشه در بی تدبیری ها و بی توجهی برخی از مسئولان داخلی دارد.

متاسفانه این مسئولان برای توجیه بی تدبیری های خود که موجب بروز مشکلات بسیاری در کشور شده و مردم عزیز را تحت فشار قرار داده است را ناشی از تحریم می دانند و نه بی تدبیری های خود.

در طی سنوات اخیر متاسفانه طرح هایی در مجلس رد شده است که در صورت تصویب شدن آنها  مشکلات زیادی برطرف می شد و در مقابل با تصویب شدن طرح هایی که  فایده ای جز برای دشمنان قسم خورده کشورمان نداشته و بارها با مخالفت صریح مقام معظم رهبری همراه بوده، مردم عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بسیج دانشجویی از رییس مجلس برای حضور در دانشگاه رازی

درخواست بسیج دانشجویی از رییس مجلس برای حضور در دانشگاه رازی