مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 11:062019-12-10اقتصادي

تدوین 33 هزار و 500 استاندارد ملی


سرپرست پژوهشگاه سازمان ملی استاندارد: بالغ بر 33 هزار و 500 استاندارد ملی در کشور تدوین شده است تا به ارتقاء کیفیت کالا دست پیدا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ انصاری در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری پژوهشگاه استاندارد با اشاره به اینکه نگاه ما به موضوع استاندارد باید با تحول در بحث استاندارد سازی باشد، گفت: استانداردهای ایزو 9000 و سایر موارد استاندارد های مدیریتی را در کشور نیاز داریم و باید راه حل ها را بررسی کنیم و کیفیت ها را افزایش دهیم تا استاندارد سازی در بحث توسعه پایدار باید مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: بالغ بر 33 هزار و 500 استاندار ملی تدوین شده است و رتبه علمی ایران در سال 2019 رتبه 19 جهان است.

وی با توجه به سیستم نوآوری در سطح بین المللی مدنظر قرار گرفته است، گفت: مسائلی همچون ایزو سری 56 هزار توسط پژوهشگاه سازمان ملی استاندارد تدوین شده است.

انصاری بیان کرد: ایران موفق شده است در حیطه پژوهش پس از کشورهای آمریکا، چین، هند و ترکیه در رتبه پنجم جهانی قرار گیرد که این مبحث حائز اهمیت است.

سرپرست پژوهشگاه سازمان ملی استاندارد افزود: مقام پنجم با استانداردسازی هایی که در راستای توسعه کشور انجام شد و تدوین مقالات موفق فراملی نصیب جمهوری اسلامی ایران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 33 هزار و 500 استاندارد ملی

تدوین 33 هزار و 500 استاندارد ملی