مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 12:052019-12-10فرهنگي

اعلام برنامه نمایش مستندی درباره ابراهیم منصفی


مستند «واکس _چه» ساخته ی کامران حیدری روایتی از زندگی ابراهیم منصفی، شاعر، ترانه سرا و خنیاگر هرمزگانی است که در سیزدهمین جشنواره ی سینما حقیقت در دو روز به نمایش درمی آید.

- مستند واکس _چه ساخته ی کامران حیدری روایتی از زندگی ابراهیم منصفی، شاعر، ترانه سرا و خنیاگر هرمزگانی است که در سیزدهمین جشنواره ی سینما حقیقت در دو روز به نمایش درمی آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم منصفی از تاثیرگذارترین چهره ها در موسیقی جنوب ایران است که خواننده و ترانه سراهای بزرگی خود را وامدار او می دانند و مردم جنوب همه ی ترانه های او را از بر هستند.

واکس چه از بین 83 مستند بلند برای شرکت در بخش ملی جشنواره انتخاب شده است.

واکس چه مستند جشنواره ی بین المللی فجر، در جشن مستقل سینمای مستند ایران و خانه ی سینما نامزد دریافت بهترین کارگردانی، صداگذاری و فیلم شد که در بخش کارگردانی جشن مستند به جایزه دست پیدا کرد و سپس در جشنواره ی لایپزیک، معتبرترین و قدیمی ترین جشنواره ی مستند اروپا به نمایش درآمد.

نمایش اول فیلم: پنج شنبه 21 آذر پردیس چارسو ساعت 20 سالن 6 نمایش دوم: یکشنبه 24 آذر پردیس چارسو ساعت 2 سالن 1 عوامل مستند واکس چه عبارتند از:نویسندگان: کامران حیدری، سعیده کشاورزی، مدیر تولید: محمد سایبانی،تصویربردار: کامران حیدری با همکاری منصور وحدانی، فرشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه نمایش مستندی درباره ابراهیم منصفی

اعلام برنامه نمایش مستندی درباره ابراهیم منصفی