مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 12:052019-12-10اقتصادي

صادرات 11 میلیارد دلاری ایران به چین در 10 ماهه 2019


معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی ایران گفت: به منظور توسعه همکاری های اقتصادی بین ایران و چین باید روابط کارگزاری بانکی و همکاری بانک های چینی با بانک های ایرانی برای گشایش اعتبارات در کنار تسهیل صدور روادید اتفاق بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمدرضا کرباسی امروز در همایش تجاری ایران و چین گفت: دو کشور ایران و چین به واسطه منافع مشترک همواره روابط نزدیکی با یکدیگر داشته اند،  ایران علاوه بر نفت بخشی از سنگ آهن و فولاد چین را تامین می کند چین نیز در بخش تکنولوژی و زیر ساخت به ایران کمک کرده و توسعه مترو تجریش و دو میدان نفتی آزادگان و یادآوران از جمله پروژه های مشترک همکاری میان دو کشور است.

  معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی ایران افزود: در صنعت خودرو نیز سرمایه گذاری هایی از سوی دو شرکت چینی انجام شده که سالانه 300 هزار خودروی چینی در بازار ایران به فروش می رسانند.

  وی بیان داشت: ضرورت دارد به منظور توسعه همکاری های اقتصادی بلندمدت روابط کارگزاری بانکی جهت کاهش هزینه های نقل و انتقال پول و همکاری بانک های چینی با بانک های ایرانی برای گشایش اعتبارات اسنادی در کنار تسهیل صدور روادید برای بازرگانان ایرانی و سرمایه گذاری جهت تولیدمشترک به منظور تامین نیازهای دو کشور و امکان صادرات به کشورهای ثالث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 11 میلیارد دلاری ایران به چین در 10 ماهه 2019

صادرات 11 میلیارد دلاری ایران به چین در 10 ماهه 2019