مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 12:462019-12-10سياسي

به گزارش های ایسنا استناد می کنیم


ایسنا در تحلیل به صورت قوی واردشده است و تحلیل های ارائه شده در ایسنا کارگشا و اثربخش است، آنچه می خواستیم در شهر انجام بدهیم به کمک سرویس اجتماعی ایسنا در قزوین توانستیم پیش ببریم و به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ایسنا به عنوان یک خبرگزاری معتبر استناد کنیم.

- ایسنا/قزوین سخنگوی شورای شهر قزوین گفت: ایسنا در تحلیل به صورت قوی واردشده است و تحلیل های ارائه شده در ایسنا کارگشا و اثربخش است، آنچه می خواستیم در شهر انجام بدهیم به کمک سرویس اجتماعی ایسنا در قزوین توانستیم پیش ببریم و به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ایسنا به عنوان یک خبرگزاری معتبر استناد کنیم.

مهدیه سادات قافله باشی رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین ضمن بازدید از ایسنا به مناسبت سالروز تأسیس این خبرگزاری، تصریح کرد: ایسنا همواره جزو خبرگزاری های معتبری است که مورد استناد قرار می گیرد، مجموعه ایسنا در قزوین نیز مجموعه ای فوق العاده حرفه ای، جوان، باانگیزه هستند که جسارت خود را در نوشتن نشان می دهند و متفاوت می نویسند.

وی افزود: ایسنا در تحلیل به صورت قوی واردشده است و تحلیل های ارائه شده در ایسنا کارگشا و اثربخش است، آنچه می خواستیم در شهر انجام بدهیم به کمک سرویس اجتماعی ایسنا در قزوین توانستیم پیش ببریم و به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ایسنا به عنوان یک خبرگزاری معتبر استناد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به گزارش های ایسنا استناد می کنیم

به گزارش های ایسنا استناد می کنیم