مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 13:052019-12-10سياسي

تور زمینی استانبول با اتوبوس از تهران با بیسان گشت


تور زمینی استانبول که یکی از تورهای پرطرفدار زمینی در بین ایرانیان است، باعث شده سالانه جمعیت زیادی از مسافران علاقمند به استانبول از این طریق به استانبول سفر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابراعلام شرکت بیسان گشت مهر، مجری مستقیم تورهای هوایی و زمینی استانبول بیسان گشت هست و مفتخر است که برگزاری این نوع تورها را به بهترین نحو و با کامل ترین خدمات، برای مسافران خود به اجرا در آورده است.

به علاوه بنا به در خواست مسافر نوع پکیج سفر را به مسافران خود ارایه می دهد.

گفتنی است که شرکت بیسان گشت علاوه بر استانبول مسیرهای خارجی دیگری چون در زمینه تور باکو مجری مستقیم بوده و تورهای زمینی و هوایی زیادی را به این شهر برگزار کرده است.

مسافران می توانند برای رزرو تورهای لحظه آخری زمینی و هوایی با شماره مستقیم شرکت بیسان گشت به شماره 02166538061 تماس گرفته و بعد از مشاوره کامل با بخش فروش بهترین تور را بنا به سلیقه خود انتخاب و رزرو نمایند و یا از طریق وب سایت اختصاصی بیسان گشت به آدرس bisungasht.

com بهترین تور های لحظه آخری مسیر های مختلف من جمله استانبول را رزرو و خریداری کنید.

تور زمینی استانبول با قطار از تهران: در واقع تور زمینی استانبول هم به صورت تور زمینی با اتوبوس از تهران و هم به صورت تور زمینی استانبول با قطار از تهران برگزار می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور زمینی استانبول با اتوبوس از تهران با بیسان گشت

تور زمینی استانبول با اتوبوس از تهران با بیسان گشت