مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 13:402019-12-10بين الملل

واکنش پنتاگون به اسناد تکان دهنده دروغگویی بوش، اوباما و ترامپ


پنتاگون به اسناد تکان دهنده دروغگویی بوش، اوباما و ترامپ درباره جنگ افغانستان واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، توماس کمپبل (Thomas Campbell) سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با ارسال یادداشتی برای رسانه مورد حمایت وزارت خارجه این کشور با طرح ادعایی مضحک مدعی شد: وزارت دفاع به هیچ عنوان قصد گمراه کردن کنگره یا مردم را ندارد! در یادداشت ارسالی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا برای این رسانه در این خصوص آمده است: اطلاعات موجود در مصاحبه ها با هدف گنجاندن در گزارش های عمومی سیگار (بازرس ویژه آمریکا در امور بازسازی افغانستان) به این نهاد ارائه شده است.

گفتنی است، اسناد محرمانه ای که پیشتر روزنامه واشنگتن پست منتشر کرد، نشان می دهد دولت های آمریکا از زمان جورج بوش تاکنون در مورد وضعیت پیشرفت جنگ در افغانستان به مردم آمریکا دروغ گفته اند تا سیاست های خود را توجیه کنند.

واشنگتن پست در این مورد نوشته است: آرشیوی محرمانه از اسناد دولتی که واشنگتن پست به آن دست یافته، افشا می کند که مقام های ارشد ایالات متحده در طول جنگ 18 ساله در افغانستان، حقایق را نگفته اند.

آن ها اظهاراتی خوش رنگ و لعاب مطرح کرده اند، حال آنکه می دانسته اند گفته هایشان درست نیست و مدارکی را پنهان کرده اند که جای تردیدی باقی نگذاشته بود که این جنگ، پیروزناشدنی شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پنتاگون به اسناد تکان دهنده دروغگویی بوش، اوباما و ترامپ

واکنش پنتاگون به اسناد تکان دهنده دروغگویی بوش، اوباما و ترامپ