مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 14:402019-12-10اجتماعي

بارش ها در فصل زمستان نرمال است


از دیدگاه هواشناسی پیش بینی های ما برای فصل زمستان بارش های نرمال و تا حدی، کمتر از نرمال است.

- خانم سحر تاج بخش در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه در بازه های 24 تا 48 ساعت مشکلات قابل ملاحظه ای در پیش بینی وضع هوا به ویژه در سطح استانی وجود ندارد افزود:، اما در 72 ساعت، اطلاعات باید بازبینی شود و این کار صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: اگر ما برای 72 ساعت آینده وضع هوا را پیش بینی کنیم، حتما باید پیش بینی ها مجدد بررسی شود چرا که این مدل ها روزانه اجرا می شوند و ممکن است برای روز بعد با اطلاعات بیشتری که برای مدل ها ایجاد شده، اطلاعات جدیدتر و دقیق تری خارج شود که جایگزین اطلاعات قبلی می شود.

رییس سازمان هواشناسی کشور همچنین در خصوص وضعیت آب، هوا، آلودگی هوا و نیز پایداری آن گفت: اساسا کاهش آلایندگی ها یا افزایش آن خیلی به شرایط جوی ارتباط ندارد.

وی افزود: شرایط جوی به صورت کوتاه مدت با وزش باد یا بارش های مداوم، می تواند این آثار را کاهش دهد، اما چیزی که مهم است مدیریت آلودگی در شهر های کلان مانند تهران است.

خانم تاج بخش با بیان اینکه آلودگی هوا بیشتر به حوزه های دیگر از جمله کنترل سوخت مربوط می شود گفت: در فصل زمستان به علت اینکه سیستم هایی که بر روی منطقه ما هستند، سیستم های پایداری محسوب می شوند، اگر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش ها در فصل زمستان نرمال است

بارش ها در فصل زمستان نرمال است