مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 16:502019-12-10سياسي

افراد انقلابی را باید راهی خانه ملت کنیم


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: انتخابات مهم مجلس در پیش است و باید در رای خود، افراد انقلابی را برای خانه ملت انتخاب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عبدالنبی موسوی فرد ظهر سه شنبه در دهمین یادواره شهدای مدافع حرم ایران و عراق اظهار کرد: ارتباط با خداوند به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام می شود.

وی افزود: ارتباط مستقیم با خدا، عبادت و نمازی است که بین ما با معبود انجام می شود و غیرمستقیم از راه ارتباط و واسطه قرار دادن پیامبران و ائمه اطهار است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: معرفت، محبت و اطاعت، سه ضلع ارتباط با ائمه اطهار است که در هر بخش انسان یک مقام و رتبه ای کسب می کند.

امام جمعه اهواز با عنوان اینکه از دیرباز تاکنون انتخابات بوده است، عنوان کرد: در تاریخ بشریت شاهد آن بودیم که برخی به جای انتخاب پیامبران و نمایندگان خدا بر زمین، انتخاب خود را بر انتخاب خدا و رسول خدا مقدم می دانستند و تبعات انتخاب آنها تا هزار و خورده ای سال خسارت به بشریت وارد کرده است.

موسوی فرد تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون امام بیان کرد و رهبری نیز تأکید کرد که شیرهای نفتی را ببندید؛ یعنی از فرصت دارا بودن این منابع با فرآوری آن استفاده کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد انقلابی را باید راهی خانه ملت کنیم

افراد انقلابی را باید راهی خانه ملت کنیم