مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 18:302019-12-10سياسي

فعالیت 10 هزار یاور نماز در کشور/ 90 درصد مجرمان زندانی، بی‎نماز هستند


قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: 10 هزار نفر در سطح کشور به عنوان یاور نماز فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمود مظفر امشب در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص برگزاری بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز در استان گلستان اظهار کرد: اجلاس‎های سراری نماز هر ساله در یک استان برگزار می‎شود که امسال بیست و هشتمین دوره از اجلاس در گلستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: از یک سال گذشته تمام استان‎ها و شهرستان‎ها پیش اجلاس نماز را برگزار کردند تا در این برهه زمانی اجلاسیه سراسری نماز در گلستان برگزار شود و موانع و اقدامات مطلوب انجام شده در حوزه نماز مورد بررسی قرار گیرد.

*ارسال بیش از 15 هزار اثر به اجلاسیه سراسری نماز قائم مقام ستاد اقامه نماز بیان کرد: در اجلاسیه سراسری نماز در گلستان از تجربیات موفق در حوزه نماز رونمایی می‎شود، همچنین نمایشگاهی برای به نمایش گذاشتن اقدامات صورت گرفته در حوزه نماز برپا خواهد شد.

مظفر از ارسال بیش از 15 هزار اثر به اجلاسیه سراسری نماز خبر داد و گفت:  آثار ارسال شده به اجلاسیه با محوریت ایده‎ها و تجربیات موفق، اقدامات برای رونق نماز در مدارس، نقش روحانیون و معلمان و مدیران و والدین در رونق مدارس در قالب فیلم، کتاب، ایده و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 10 هزار یاور نماز در کشور/ 90 درصد مجرمان زندانی، بی‎نماز هستند

فعالیت 10 هزار یاور نماز در کشور/ 90 درصد مجرمان زندانی، بی‎نماز هستند