مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 05:202019-12-11سياسي

بهداشت مدارس در اولویت قرار گیرد


معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، با بیان اینکه باید به بهداشت در مدارس بیشتر توجه شود، گفت: بهداشت مدارس در اولویت قرار گیرد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدابخش مرادی نافچی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان،گفت: مجموعه شورای آموزش و پرورش یک فرصت و ظرفیت مهم برای برنامه ریزی در این حوزه است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه هفته شوراهای دانش آموزی را در پیش رو داریم، اظهار کرد: شورا به عنوان صرف یک نهاد نیست و این نهاد فرهنگی استفاده از ظرفیت اندیشمندان را در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری زنجان در این جلسه با بیان اینکه 231 نفر در استان زنجان برای حضور در انتخابات کاندیدا شدند، اظهار کرد: برای برگزاری این انتخابات باید بسترهای اینترنتی در شهرها و روستا فراهم شود.

مرادی نافچی با بیان اینکه آموزش و پرورش می تواند نقش مهمی در افزایش مشارکت داشته باشد، ابراز کرد: آموزش و پرورش می تواند بستر مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز با انواع ترفندها وارد عرصه شده است، گفت: باید همه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهداشت مدارس در اولویت قرار گیرد

بهداشت مدارس در اولویت قرار گیرد