مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 05:452019-12-11اقتصادي

770 هزار قطعه طیور آذربایجان غربی در برابر نیوکاسل ایمن سازی شدند


مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: 770 هزار قطعه طیور بومی و روستایی در این استان به صورت رایگان در برابر بیماری نیوکاسل ایمن سازی شدند.

- 770 هزار قطعه طیور آذربایجان غربی در برابر نیوکاسل ایمن سازی شدند ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: 770 هزار قطعه طیور بومی و روستایی در این استان به صورت رایگان در برابر بیماری نیوکاسل ایمن سازی شدند.

کامیار داهیم در گفت و گو با ایسنا با اعلام پایان مایه کوبی طیور بومی و روستایی علیه بیماری نیوکاسل در استان افزود: در اجرای طرح ملی واکسیناسیون طیور بومی و روستایی علیه این بیماری 800 هزار دُز واکسن مورد استفاده قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این طرح بر اساس وظایف قانونی سازمان دامپزشکی کشور در مبارزه با بیماری های دامی و جلوگیری از سرایت و انتشار آنها انجام شد،اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح کنترل و پیشگیری از بیماری نیوکاسل در طیور بومی و روستایی، جلوگیری از انتشار بیماری به واحدهای صنعتی، کاهش خسارت ناشی از بیماری نیوکاسل و کمک به اقتصاد خانوارهای روستایی است.

داهیم اظهارکرد: واکسیناسیون طیور روستایی و بومی بر علیه بیماری نیوکاسل با استفاده از توان فنی، تخصصی، نظارتی و پشتیبانی اداره کل دامپزشکی در سطح استان انجام و مرحله اول آن به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

770 هزار قطعه طیور آذربایجان غربی در برابر نیوکاسل ایمن سازی شدند

770 هزار قطعه طیور آذربایجان غربی در برابر نیوکاسل ایمن سازی شدند