مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 06:362019-12-11اقتصادي

جامیشان اولین هدف گردشگری سد های استان


معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: تا پایان امسال طرح جامع گردشگری سد های استان به طور آزمایشی در سد جامیشان سنقر اجرایی می شود.

- مرکز کرمانشاه اصغر رشنو معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، بااشاره به ظرفیت مهم سد های استان برای اجرای طرح های گردشگری، گفت: با توجه به ظرفیت های موجود تصمیم بر این امر شد تا با سرمایه گذاری مناسب از این دست پتانسیل ها در استان استفاده شود وی با اشاره به اینکه متاسفانه این امر تا کنون به دلایل مختلفی مغفول مانده بود تصریح کرد: در این راستا یکی از برنامه هایی که اکنون در پیش داریم، اجرایی کردن طرح جامع گردشگری سد های استان است که به عنوان پایلوت در سد جامیشان شهرستان سنقر اجرا می شود.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی کرمانشاه بابیان اینکه این طرح تا پایان امسال اجرایی خواهد شد، گفت: در این زمینه بدنبال تدوین بسته ها، جانمایی و لکه گذاری پروژه های اطراف این سد برای سرمایه گذاران هستیم.

وی همچنین از اجرای این طرح در دو سد شهرستان گیلانغرب نیز خبر داد و گفت: هفت موافقت اصولی برای سرمایه گذاری در پروژه های گردشگری حاشیه سد های استان صادر شده است و این پروژ ها در اطراف سد های داریان، جامیشان، زمکان و تنگ حمام اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامیشان اولین هدف گردشگری سد های استان

جامیشان اولین هدف گردشگری سد های استان