مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 07:102019-12-11اقتصادي

امسال نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو سعید سلطانی سروستانی با تاکید بر اینکه اکنون کشور نیازی به واردات گوشت قرمز ندارد افزود: 90 درصد گوشت مورد نیاز کشور در داخل تامین می شود که امسال به دلیل وجود شرایط آب و هوایی مناسب و افزایش زایش ها آنچه که .

- مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران با بیان اینکه سالانه 10 درصد گوشت قرمز مورد نیاز کشور از محل واردات تامین می شود گفت: امسال به دلیل مازاد دام زنده سبک و سنگین نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو سعید سلطانی سروستانی با تاکید بر اینکه اکنون کشور نیازی به واردات گوشت قرمز ندارد افزود: 90 درصد گوشت مورد نیاز کشور در داخل تامین می شود که امسال به دلیل وجود شرایط آب و هوایی مناسب و افزایش زایش ها آنچه که پیش از این محل واردات تامین می شد، می تواند از محل تولید داخل تامین شود.

وی اظهار داشت: برای حمایت از تولید داخلی نیاز است تا واردکنندگان و تامین کنندگان گوشت قرمز به جای واردات گوشت و خروج ارز از کشور اقدام به خرید مازاد دام زنده از تولیدکنندگان کنند تا علاوه بر حفظ منافع ملی، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نیز از آن منتفع شوند.

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران به کاهش 25 تا 40 درصدی نرخ دام زنده در هفته های اخیر اشاره کرد و اظها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم

امسال نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم