مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:152019-12-11دانش

نشست«زیست محیطی» در اردبیل برگزار شد


به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی اردبیل، نشست «زیست محیطی» با هدف بررسی مشکلات و مطالبات حوزه زیستی، در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی اردبیل، نشست زیست محیطی با هدف بررسی مشکلات و مطالبات حوزه زیستی، در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

در این نشست معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه دانشجویان و دانشگاهیان باید به فکر مردم و جامعه باشند و برای حل مشکلات آنان تلاش کنند، افزود: دانشگاه نقش تأثیرگذاری بر افراد دارد و باید علم دانشگاهی را وارد جامعه کنیم.

بهروز دادخواه با اشاره به اینکه درهای دانشگاه باید به روی جامعه باز باشد و به سمت و سوی رفع نیازهای آنان حرکت کند، اظهار کرد: بیش از 30 درصد برنامه های اجرایی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، مرتبط با جامعه می باشد و جهادانشگاهی همکاری خوبی را با دانشگاه در اجرای چنین برنامه های ارزشمندی داشته است.

در ادامه این نشست مسئول حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه محیط زیست پدیده ای است که انسان و موجودات زنده را احاطه کرده و نسل امروز و آینده در آن رشد می کنند، تصریح کرد: لزوم حفاظت از محیط زیست وظیفه عمومی و اصل غیر قابل تردیدی است که به موازات رشد صنایع و تکنولوژی و بروز آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست«زیست محیطی» در اردبیل برگزار شد

نشست«زیست محیطی» در اردبیل برگزار شد