مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 09:502019-12-11ورزشي

مدیران تیم های نفتی به سرعت دست به کار شوند


مدیران تیم های نفتی باید به سرعت دست به کار شوند؛ چرا که اگر آن ها نتوانند حداقل 30 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کنند، - ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال خوزستان گفت: مدیران تیم های نفتی باید به سرعت دست به کار شوند؛ چرا که اگر آن ها نتوانند حداقل 30 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کنند، قانون به بازیکنان آن ها اجازه می دهد که از باشگاه خود جدا شوند.

عبدالمجید باقری نیا در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت سه تیم خوزستانی در لیگ برتر فوتبال کشور، اظهارکرد: برای اولین سال است که نمایندگان خوزستان چنین موقعیتی را در جدول رده بندی دارند، در حالی که تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در بدترین شرایط مالی هستند.

خوشبختانه نتایج تیم های فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان حتی خارج از تصور بوده است و قرار داشتن این تیم ها به ترتیب در رده های پنجم تا هفتم جدول رده بندی، در واقع یک اتفاق ویژه است.

نتایج فولاد با نوع فوتبال اش همخوانی ندارد وی با اشاره به وضعیت ساختاری و مالی باشگاه فولاد، خاطرنشان کرد: باشگاه فولاد همیشه امکانات اش در فوتبال ایران استثنایی و ویژه است و از نظر مالی نیز در شرایط خوبی به سر می برد و تا حالا نشنیده ام که بگویند باشگاه فولاد مشکل مالی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران تیم های نفتی به سرعت دست به کار شوند

مدیران تیم های نفتی به سرعت دست به کار شوند