مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 10:062019-12-11اقتصادي

دبیر کل پاسخ دبیر کل را داد!/ سعیدی: عزیزان به مبانی بودجه آشنایی ندارند


ادعای افزایش تخصیص 30 میلیارد تومان بودجه برای المپیک 2020 به کمیته ملی المپیک کذب محض است و انتظار می رود عزیزانی که به مبانی بودجه آشنایی ندارند از اظهار نظر در این باره خودداری نمایند.

- دبیر کل پاسخ دبیر کل را داد!/ سعیدی: عزیزان به مبانی بودجه آشنایی ندارند کیکاوس سعیدی گفت: ادعای افزایش تخصیص 30 میلیارد تومان بودجه برای المپیک 2020 به کمیته ملی المپیک کذب محض است و انتظار می رود عزیزانی که به مبانی بودجه آشنایی ندارند از اظهار نظر در این باره خودداری نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی رضایی دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک روز گذشته در گفتگو با ایسنا اعلام کرد: دولت در لایحه پیشنهادی بودجه 99 به جز بودجه سالیانه، هیچ مبلغ ویژه ای را برای بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو پیش بینی نکرده و ما واقعا در شوک اعزام کاروان به بازیهای پارالمپیک توکیو هستیم.

این در حالی است که برای کمیته ملی المپیک به جز بودجه سالیانه، چیزی حدود 30 میلیارد برای بازیهای المپیک توکیو در نظر گرفته شده است.

پس از این اظهارات، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک به حرفهای هادی رضایی واکنش نشان داد.

سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک بیان کرد: دو ردیف متفرقه بودجه کمیته ملی المپیک در سال جاری(1398) 14/400 و 18/400 میلیارد تومان بوده است و در جدول بودجه سال 1399 هم دو ردیف بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کل پاسخ دبیر کل را داد!/ سعیدی: عزیزان به مبانی بودجه آشنایی ندارند

دبیر کل پاسخ دبیر کل را داد!/ سعیدی: عزیزان به مبانی بودجه آشنایی ندارند