مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 10:302019-12-11فرهنگي

موفقیت دانشجویان کاشانی در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور


معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از موفقیت و کسب عناوین برتر توسط دانشجویان کاشانی در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نظافتی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مسابقات در سه بخش کتبی و معارفی ، هنری، ادبی و پژوهشی و شفاهی برگزار شد، اظهار داشت: در این مسابقات 12هزارنفر از برگزیدگان قرآنی دانشگاه های سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره معرفی و پس از ارزیابی ها 135 نفر برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی با اشاره به موفقیت دانشجویان کاشانی در این مسابقات ابراز داشت: خانم ناهید سادات حقیقی دانشجوی کاشانی دانشگاه پیام نور قم در رشته تذهیب در بخش هنری، ادبی و پژوهشی توانست مقام سوم را کسب کند.

معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از ارسال 640 اثر در بخش هنری به دبیرخانه این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: اثر خانم حقیقی که از جمله کارآموزان مهدی ایرانی یکی از اساتید برجسته این رشته در ایران است، توانست در بین 48 اثر برگزیده معرفی و مورد تقدیر قرار گیرد.

وی همچنین از کسب مقام اول توسط سجاد محمدزاده دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در رشته سبک زندگی اسلامی-ایرانی خبر داد و خاطرنشان کرد: زهرا حاجی حسنی دیگر دانشجوی رشته دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت دانشجویان کاشانی در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور

موفقیت دانشجویان کاشانی در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور