مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 10:362019-12-11اجتماعي

مشکلات فیزیکی مدارس حسین آباد کالپوش رفع شود


استاندار سمنان بابیان اینکه به دلیل رانش زمین در منطقه حسین آباد کالپوش میامی بخشی از فضاهای آموزشی دچار تخریب شد، گفت: مشکلات فیزیکی مدارس به سرعت رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشناگر ظهر چهارشنبه در دیدار با رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به میزبانی فرمانداری سمنان بابیان اینکه در ابتدای سال جاری پس از بارندگی های شدید و رانش زمین در حسین آباد کالپوش مدارس این منطقه دچار مشکل و تخریب شدند، ابراز داشت: انتظار می رود با حمایت های سازمان نوسازی مدارس کشور مشکلات فیزیکی مدارس حسین آباد کالپوش رفع شود و شاهد کلنگ زنی و ساخت مدارس باکیفیت در این مناطق باشیم.

وی بابیان اینکه استان سمنان با دارا بودن وضعیت خاص خوشبختانه در حوزه آموزش از کیفیت خوبی برخوردار است، افزود: امکانات آموزشی مدارس استان سمنان چندان مناسب نیست و این مهم مطلبد تا از این نظر نیز شاهد رشد و ارتقای خوبی در حوزه آموزشی باشیم.

استاندار سمنان بابیان اینکه اتمام انگیزه ها و زیرساخت های لازم برای تحقق اهداف سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در استان وجود دارد، ابراز داشت: وجود مدارس تخریبی و فضاهای آموزشی بسیار زیادی که نیازمند به مقاوم سازی هستند می طلبد تا این سازمان برای رفع مشکلات پیش روی این حوزه اقدامات موثر تری بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات فیزیکی مدارس حسین آباد کالپوش رفع شود

مشکلات فیزیکی مدارس حسین آباد کالپوش رفع شود