مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 10:362019-12-11اقتصادي

42 دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان همدان فعال است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از راه اندازی 42 دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی پناهنده پیش از ظهر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان سیاستگذار در بحث حمل و نقل جاده ای کشور ایفای نقش دارد و افزایش بهره وری در حمل و نقل را دنبال می کند، گفت: برنامه ریزی ها به نحوی است که حمل و نقل با ایمنی کامل و هزینه کمتر و بهره وری موثر تر انجام شود.

وی با بیان اینکه استفاده از فناوری های هوشمند در این زمینه مدنظر است و بارنامه ای صادر می شود که به صورت آنلاین به شبکه کشوری متصل است، گفت: با مشخصات ثبت شده در بارنامه ها می توان وضعیت را رصد و میزان بارهای جابجا شده را کنترل کرد.

پناهنده با بیان اینکه در زمینه حمل و نقل کالا علیرغم تمام مشکلات افزایش میزان حمل و نقل ثبت شده است، گفت: تمام بارهایی که در کشور و به تبع آن استان همدان حمل می شود شناسایی می شوند تا از قاچاق کالا و فرار بار جلوگیری به عمل آید.

وی به ضرورت ساماندهی وانت بارها اشاره کرد و با بیان اینکه ساماندهی وانت بارها در دستور کار است به طوری که ضمن شناسایی آنها بارنامه صادر خواهد شد و این طرح طی ماه های آینده اتفاق خواهد افتاد، گفت: حجم بسیار بالایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان همدان فعال است

42 دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان همدان فعال است