مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 10:362019-12-11اقتصادي

سمنان بهشت صنایع دانش بنیان و پاک/ افزایش 15 درصدی بکارگماری کارجویان در سمنان


 فرماندار سمنان از افزایش 15 درصدی به کار گماردگان متقاضیان اشتغال در این شهرستان خبر داد و گفت: 45 درصد از متقاضیان اشتغال در این شهرستان از ابتدای سال تاکنون به کار گمارده شدند.

- ایسنا/سمنان  فرماندار سمنان از افزایش 15 درصدی به کار گماردگان متقاضیان اشتغال در این شهرستان خبر داد و گفت: 45 درصد از متقاضیان اشتغال در این شهرستان از ابتدای سال تاکنون به کار گمارده شدند.

سیدعباس دانایی در جلسه شورای اداری شهرستان سمنان که با حضور استاندار برگزار شد اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و952 نفر متقاضی کار در این شهرستان ثبت نام کردند که بیش از 45درصد آنها که بالغ بر 635 نفر می شوند جذب بازار کار شدند.

وی از سمنان به عنوان یکی از امن ترین شهرستان ها برای سرمایه گذاری نام برد و افزود: استقبال سرمایه گذاران بخش خصوصی از این شهرستان گویای امنیت بالای سرمایه گذاری در آن است.

دانایی با اشاره به زیرساخت های مناسب از سمنان به عنوان بهشت صنایع دانش بنیان و پاک نام برد و خاطرنشان کرد: شهرستان سمنان سرزمین توانمندی های فراوان، دیار صنایع دانش بنیان و پاک و منطقه ای امن و مستعد برای سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه مرکز استان شهرستانی امن و مناسب برای سرمایه گذاری در حوزه آموزش عالی است ادامه داد: جاذبه های طبیعی، تعدد آثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان بهشت صنایع دانش بنیان و پاک/ افزایش 15 درصدی بکارگماری کارجویان در سمنان

سمنان بهشت صنایع دانش بنیان و پاک/ افزایش 15 درصدی بکارگماری کارجویان در سمنان