مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 10:462019-12-11حوادث

آشکارسازی 17 نقطه پر حادثه در همدان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه 106 نقطه به عنوان نقاط پرحادثه استان شناسایی شده است، گفت: 17 نقطه پرحادثه استان آشکارسازی شده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه 106 نقطه به عنوان نقاط پرحادثه استان شناسایی شده است، گفت: 17 نقطه پرحادثه استان آشکارسازی شده است.

مصطفی پناهنده چهارشنبه 20 آذر در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه دیدگاه درباره شناسایی نقاط پرحادثه در دستگاه های مختلف متفاوت است اما از نظر راهداری شناسایی و امن کردن مکان در نقاط پرحادثه مدنظر است، اظهار کرد: در کشور 251 نقطه پرحادثه وجود دارد که از این تعداد 16 نقطه در استان همدان بوده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 70 نقطه پرحادثه و 36 نقطه به عنوان نقاط مستعد پرحادثه بودن در محورهای مواصلاتی استان همدان شناسایی شده که در 17 نقطه توسط مشاور کار زیربنایی و اصلاح هندسی انجام گرفت و اصلاح هندسی مابقی در دستور کار است.

اصلاح 10 نقطه به صورت زیرگذر و روگذر وی با بیان اینکه اصلاح 10 نقطه به صورت زیرگذر و روگذر در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: در راستای اصلاح نقاط حادثه خیز درنظر داریم نسبت به اصلاح و ایمن سازی گرده اسدآباد اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشکارسازی 17 نقطه پر حادثه در همدان

آشکارسازی 17 نقطه پر حادثه در همدان