مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 11:152019-12-11سياسي

دهمین کنگره دندانپزشکی پارسه در شیراز برگزار شد


دهمین کنگره دندانپزشکی پارسه با هدف افزایش سطح علمی دندانپزشکان در شیراز برگزار و آخرین دستاوردهای علمی جامعه دندان پزشکی با حضور شرکت های داخلی و خارجی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیر اجرایی این کنگره ظهر چهارشنبه در جریان برگزاری این رویدادگفت: هدف از برپایی گنگره افزایش سطح علمی داندانپزشکان وآشنایی همکاران با تجهیزات جدید و مواد دندانپزشکی در کشور است که با وجود تحریم ها و محدودیت های ارزی ،استقبال خوبی از طرف شرکت های خارجی از این گنگره شده است.

مهدی جهانخواه افزود: آنچه این کنگره را از سایر کنگره ها مجزا می کند نگاه به حوزه بهداشت دهان و دندان و پیشگیری است که در این خصوص سعی کردیم با برپایی جشنواره سفیران بهداشت دهان و دندان در مدارس رسالت خود را انجام دهیم.

جهانخواه در توضیح این جشنواره گفت: با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آمورش و پرورش استان و معاونت بهداشتی علوم پزشکی شیراز، بسته ای برای حدود 1500 دانش آموز در نواحی کم برخوردار شیراز ارائه شد و ضمن توزیع مسواک و وسایل بهداشت و دهان و با اجرای نمایش های شاد ،آموزش های لازم به این کودکان انتقال یافت.

در ادامه دکتر امیر عزمی دبیر اجرایی این کنگره گفت: بیش از 80 نفر از دندانپزشکان از نقاط مختلف ایران دراین کنگره شرکت دارند و بیش از 70شرکت کننده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین کنگره دندانپزشکی پارسه در شیراز برگزار شد

دهمین کنگره دندانپزشکی پارسه در شیراز برگزار شد