مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 11:262019-12-11دانش

بانک پاسارگاد از نفرات اول تا سوم کنکور سراسری سال 98 تقدیر کرد


دوازدهمین آیین تجلیل از برترین های کنکور سراسری توسط بانک پاسارگاد با حضور نفرات اول تا سوم گروه های آزمایشی پنجگانه در دانشگاه خاتم برگزار شد.

- در ابتدای این مراسم سعید سهراب پور عضو هیأت امنای دانشگاه خاتم با تبریک به برترین های کنکور گفت: این موفقیت شما با حمایت و زحمات پدر و مادر شما به ثمر نشسته و باید بیش از هر چیزی قدردان آن ها باشید.

وی با بیان اینکه در مؤسسات بزرگ مانند بانک ها و بنگاه های بزرگ دنیا موضوعی به نام مسؤولیت اجتماعی مطرح است، ادامه داد: این بنگاه ها علاوه بر کارهای تخصصی خود نسبت به جامعه یک سری وظایف دارند که اغلب به آن ها می پردازند و در ایران نیز می توان به بانک پاسارگاد اشاره کرد که در این زمینه و همچنین حمایت از هنر، عرصه ورزش و مسائل علمی بسیار فعال است.

رییس سابق دانشگاه شریف با یادآوری اینکه این بانک تلاش می کند دانشگاه خاتم را به استنفورد ایران تبدیل کنند، خاطرنشان کرد: یکی از خدمات علمی و اقدامات مهم در این راستا حمایت از نخبگانی است که از بهترین ها و سرمایه های کشور هستند که باید مورد توجه و پشتیبانی همگان قرار بگیرند.

سهراب پور خطاب به نخبگان و دانشجویان گفت: از مرحله نوجوانی به جوانی رسیده اید و حالا در این مرحله زندگی مسؤولیت شما سنگین تر شده است و در ادامه اعتقاد داشت: ساختن و آبادی و سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک پاسارگاد از نفرات اول تا سوم کنکور سراسری سال 98 تقدیر کرد

بانک پاسارگاد از نفرات اول تا سوم کنکور سراسری سال 98 تقدیر کرد