مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 12:162019-12-11اقتصادي

اختصاص 220 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آب شرب عشایر کشور


معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان امور عشایر کشور : 220 میلیارد تومان اعتبار برای 450 طرح آب شرب عشایر کشور در سال 97 اختصاص یافت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما مرکزمازندران، معاون وزیر جهاد کشاورزی در دوره آموزشی برنامه ریزی و مدیریت منابع آب که با حضور نمایندگان اداره امور عشایر 30 استان در ساری برگزار شد ، تامین منابع آب برای خانوارهای عشایر را از مهمترین وظایف سازمان امور عشایر کشور دانست و افزود : در سال 97 ، 220میلیارد تومان اعتبار برای اجرای 450 طرح آب شرب از صندوق توسعه ملی تخصیص داده شد که 50 طرح به ارزش 2 میلیارد تومان در مازندران در حال اجرا است.

قندالی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را مدیریت و برنامه ریزی منابع آبی با توجه به شرایط خاص اقلیمی کشور و تغییرات آب و هوایی در سالهای گذشته دانست و افزود: باید با بهره برداری صحیح از منابع آبی از همه ظرفیت های سرزمینی در زمینه آب استفاده کنیم.

رییس سازمان امور عشایر کشور به نصب پنل های خورشیدی برای 20 هزار خانوار عشایر کشور در حوزه تامین انرژی و جایگزینی سوخت فسیلی اشاره کرد و گفت : در سال 98 و 99 ، حدود 25 هزار خانوار عشایری از این پنل های خورشیدی بهره مند خواهند شد.

وی ابراز امیدواری کرد: تا 4 سال آینده 75 هزار خانوار عشایری کشور، به پنل های خورشیدی مجهز شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 220 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آب شرب عشایر کشور

اختصاص 220 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آب شرب عشایر کشور