مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 13:052019-12-11فرهنگي

/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟/


ثبت نام اهالی رسانه در جشنواره ی فیلم فجر، «دراکولای سفید» در تئاتر شهرزاد، تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس مادر و.

از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

- ثبت نام اهالی رسانه در جشنواره ی فیلم فجر، دراکولای سفید در تئاتر شهرزاد، تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس مادر و.

از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

ثبت نام اصحاب رسانه، اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران و رسانه های دیداری (شبکه های تلویزیونی داخلی و خارجی، رسانه های تصویری فضای مجازی)، شنیداری (رادیو) برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از شنبه 23 آذرماه آغاز می شود و تا جمعه 30 آذرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای تکریم اصحاب رسانه، منتقدان و اصحاب رسانه های دیداری و شنیداری و ممانعت از تضییع حقوق ایشان، مقررات صدور کارت جشنواره را به شرح ذیل اعلام می دارد.

علاقمندان می توانند از روز شنبه 23 آذرماه تا ساعت 24 روز جمعه 30 آذرماه با مراجعه به سامانه جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.

com ثبت نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند.

این زمان برای تمام متقاضیان حضور در سینمای رسانه جشنواره فیلم فجر غیرقابل تمدید است و به تقاضاهایی که بعد از تاریخ مقرر یا خارج از سامانه جشنواره ارسال شود، ترتیب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟/

/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟/