مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-11فرهنگي

آغاز ثبت نام اهالی رسانه در جشنواره فیلم فجر


ثبت نام اصحاب رسانه، اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران و رسانه های دیداری برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از شنبه آغاز می شود و تا 30 آذرماه ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای تکریم اصحاب رسانه، منتقدان و اصحاب رسانه های دیداری و شنیداری و ممانعت از تضییع حقوق ایشان، مقررات صدور کارت جشنواره را به شرح ذیل اعلام می دارد.

علاقمندان می توانند از روز شنبه 23 آذرماه تا ساعت 24 روز جمعه 30 آذرماه با مراجعه به سامانه جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.

com ثبت نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند.

این زمان برای تمام متقاضیان حضور در سینمای رسانه جشنواره فیلم فجر غیرقابل تمدید است و به تقاضا هایی که بعد از تاریخ مقرر یا خارج از سامانه جشنواره ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

1- متقاضیانی که در دوره گذشته مراحل ثبت نام را طی کرده اند برای این دوره، تنها نیاز به بارگذاری معرفی نامه جدید و نمونه اثر (منتقدان) و ویرایش اطلاعات (در صورت لزوم) دارند.

2- برای خبرنگاران، معرفی نامه با امضای مدیرمسئول رسانه نیاز است.

معرفی نامه از رسانه هایی پذیرش می شوند که واجد شرایط زیر باشند: الف- موجود در فهرست رسانه های دارای مجوز و در حال انتشار (قابل مشاهده در وبگاه معاونت امور مطبوعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام اهالی رسانه در جشنواره فیلم فجر

آغاز ثبت نام اهالی رسانه در جشنواره فیلم فجر