مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 13:402019-12-11ورزشي

حضور در مسابقات ارتش های جهان موجب ارتقای توان بازدارندگی است


معاون اجرایی ارتش حضور نیروهای مسلح در مسابقات بین المللی را موجب ارتقای توان بازدارندگی دانست و گفت: امیدواریم بر قابلیت های نظامی ما در حوزه های مختلف افزوده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقات بین المللی نظامی روسیه، اظهار داشت: این مسابقات که در سطح نیروهای مسلح کشورهای مختلف برگزار می شود، خود یک عامل بازدارنده است.

وی با بیان اینکه کسی که به موقع و با کیفیت از سلاح خود استفاده کند در عرصه جنگ و نبرد هم پیروز خواهد شد، گفت: تلاش نیروهای ما در دستیابی به اهداف و کسب جایگاهی در خور جمهوری اسلامی ستودنی و ارزشمند است.

امیر محمودی با اشاره به اینکه از مولفه های توان رزمی، نیروی انسانی، تحرک، ارتباط و هماهنگی بین نیروها است، گفت: تیم های شرکت کننده در این مسابقات به نوعی خود را درگیر صحنه رزم می بینند و در واقع این مسابقات صحنه های نبرد را به تصویر می کشد.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام بر آموزش 3 ورزش سوارکاری، تیراندازی و شنا تاکید کرده اند، گفت: امروز سوارکاری برابر با تخصص استفاده از نفربر، تانک و هواپیما می باشد.

هدف از رفتن در این مسابقات این است که از تجهیزاتشان خوب استفاده کنیم و توان خود را بسنجیم و عامل بازدارنده در برابر دشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در مسابقات ارتش های جهان موجب ارتقای توان بازدارندگی است

حضور در مسابقات ارتش های جهان موجب ارتقای توان بازدارندگی است