مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 14:102019-12-11سياسي

تحقق توسعه پایدار در گرو پرورش انسان آموزش دیده است


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تحقق توسعه پایدار را در گرو پرورش انسان آموزش دیده دانست و گفت: آموزش افراد نوعی سرمایه گذاری برای آنها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد پورداود ظهر چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای سوادآموزی استان همدان که با حضور رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور برگزار شد بابیان اینکه اگر امروز جمهوری اسلامی ایران از اقتدار بین المللی بهره مند است و ام القرای جهان اسلامش می خوانند، به خاطر پایمردی و رشادت شهیدان، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و خانواده های صبور آنان است، گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا آن است که از مشعل داران و چراغ گردانان هدایت درس شجاعت، ایستادگی و ایثار بیاموزیم و نسل های سوم و چهارم انقلاب را بیش از پیش با این قشر آشنا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه امروز در عصری قرار داریم که عصر دانایی نام گرفته و از مهم ترین شاخص های این عصر بحث سواد است، افزود: امروز بی سوادی در همه سنین به ویژه برای افراد 10 تا 49 سال که فعالان عرصه اجتماعی هستند، امری ناخوشایند است.

وی با اشاره به اینکه شاخص های توسعه تغییر جهت داده و سرمایه، همیشه محور توسعه بوده است، تصریح کرد: با مشخص شدن نقش نیروی انسانی در توسعه، گونه دیگری از سرمایه یعنی سرمایه انسانی به تدریج جای خود را در تحلیل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق توسعه پایدار در گرو پرورش انسان آموزش دیده است

تحقق توسعه پایدار در گرو پرورش انسان آموزش دیده است