مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 14:402019-12-11اجتماعي

جلسه ستاد مدیریت بحران5 شهرستان جنوبی کرمان


درجلسه ستاد مدیریت بحران پنج شهرستان جنوبی کرمان،برآمادگی همه جانبه برای پیشگیری ومقابله با حوادث وبلایای طبیعی تاکید شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این جلسه که با حضور شماری از مسئولان استانی وشهرستانی در قلعه گنج بر گزار شد:درباره آمادگی برای پیشگیری ومقابله با وقوع سیل، زلزله، ومبارزه با آفات کشاورزی از جمله ملخ صحرایی ،سوسک سرخرطومی مگس مدیترانه ای ، بحث وتبادل نظر شد.

همچنین در این جلسه بر رفع مشکلاتی مانند تصرف زمینهای کشاورزی اطراف رودخانه ها در شهرستانهای قلعه گنج،رودبار جنوب ،کهنوج ،منوجان وفاریاب تاکید شد.

در بازدید حضور معاون عمرانی استاندار کرمان ،مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از طرحهای پخش سیلاب در قلعه گنج، رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قلعه گنج گفت : میزان حجم عملیات خاکی در این طرح را 206 هزار متر مکعب اعلام کرد وافزود: در حال حاضر نیز در سه سایت در حال اجرا است.

امیری افزود : سرجمع عملیات سریز سنگی ملاتی 4500 متر مکعب است و در هر مرحله از بارندگی ظرفیت 3میلیون متر مکعب کنترل سیلاب و تغذیه مصنوعی سفره های آب زیرزمینی را دارد که از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در حال اجرا ست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه ستاد مدیریت بحران5 شهرستان جنوبی کرمان

جلسه ستاد مدیریت بحران5 شهرستان جنوبی کرمان