مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 15:202019-12-11سياسي

آغاز به کار مجمع شهرداران مدارس تهران


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، در آیین تنفیذ احکام بیست و یکمین دوره طرح شهرداران مدارس از طرحی با عنوان «مجمع شهرداران مدارس تهران» خبر داد.

- معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، در آیین تنفیذ احکام بیست و یکمین دوره طرح شهرداران مدارس از طرحی با عنوان مجمع شهرداران مدارس تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا جوادی یگانه، در آیین تنفیذ احکام بیست و یکمین دوره طرح شهرداران مدارس ضمن تبریک به شهرداران مدارس منتخب اظهار کرد: شما مدیران و فعالان آینده شهر تهران خواهید بود، خوشحالم که امروز در میان شما هستم.

وی ادامه داد: به طور حتم در کنار هم می توانیم زیست متفاوتی را برای شهروندان رقم بزنیم.

من در اینجا باید از اجرای طرحی خبر بدهم با عنوان طرح مجمع شهرداران مدارس تهران و در اینجا خانم سلیمی را به عنوان دبیر این مجمع منصوب می کنم.

معاون شهردار تهران بیان کرد: برای تمام شهرداران منتخب حکم شهردار مدرسه و برای یک نفر حکم مشاور شهردار صادر می شود تا با امید و تلاش به داشتن شهری بهتر کمک کنند.

جوادی یگانه تصریح کرد: دانش، تجربه و تعهد در کنار یکدیگر می تواند فرصتی مغتنم ایجاد کند تا در کنار فضای سیاست گذاری از ظرفیت تجربه ادوار گذشته نیز بهره ببریم و فضای گفتگو را به فضای بهتری بدل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مجمع شهرداران مدارس تهران

آغاز به کار مجمع شهرداران مدارس تهران