مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 15:452019-12-11اقتصادي

آغاز عملیات ساماندهی رودخانه گوهررود


عملیات ساماندهی 6 کیلومتر از رودخانه ی گوهررود رشت حدفاصل مجتمع مهندسان جاده ی لاکان تا پل تالشان رشت عصر امروز با حضور استاندار آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان ؛ این طرح مجموع فاضلاب وارده به رودخانه ی گوهررود به طول 6 کیلومتر را در برمی گیرد که مسکن مهر رشت نیز جزو آن است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان با بیان اینکه این طرح 60 هزار خانوار محدوده ی مجتمع مهندسان جاده لاکان تا پل تالشان رشت را پوشش می دهد، گفت: در این طرح که 155 میلیارد ریال اعتبار دارد فاضلاب خانگی 6 کیلومتر از رودخانه ی گوهررود به تصفیه خانه ی منطقه ی جنوبی رشت واقع در جنب مسکن مهر انتقال می یابد و پس از تصفیه به رودخانه ی زرجوب باز می گردد.

سیدمحسن حسینی افزود: با اجرای فاز نخست طرح ساماندهی رودخانه ی گوهررود رشت، روزانه 12 هزار و 500 متر مکعب فاضلاب شهری تصفیه خواهد شد.

وی گفت: قرار است این طرح تا یکسال آینده به بهره برداری برسد.

استاندار نیز در این مراسم، حفاظت از محیط زیست و ساماندهی انواع پسماندهای شهری و روستایی را زمینه ساز تحقق توسعه در بستر رونق گردشگری دانست.

ارسلان زارع افزود: در حال حاضر فاضلاب 300 هزار خانوار مرکز استان در تصفیه خانه ی فخب تصفیه می شود و افتتاح تصفیه خانه ی منطقه ی جنوبی رشت که عملیات احداث آن از امروز آغاز شده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات ساماندهی رودخانه گوهررود

آغاز عملیات ساماندهی رودخانه گوهررود