مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 17:502019-12-11فرهنگي

نمایش عکس های علی صوفی در گالری آریانا


«در همین حوالی» عنوان نخستین نمایشگاه عکس انفرادی علی صوفی است که از 22 آذرماه تا دوم دی ماه در گالری آریانا برپا می شود.

- در همین حوالی عنوان نخستین نمایشگاه عکس انفرادی علی صوفی است که از 22 آذرماه تا دوم دی ماه در گالری آریانا برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه، علی صوفی گفت: من سال هاست که عکاسی می کنم و تمرکزم را بر روی عکاسی مستند اجتماعی و پرتره گذاشته ام و برخلاف برخی از عکاسان که برای گرفتن یک فریم عکس، حرمت سوژه را نادیده می گیرند، تلاش می کنم بر روی زندگی افراد و ساکنان مناطقی که از آن ها عکاسی می کنم تاثیر بگذارم.

او افزود: بیش از پنج سال است که به کوره های آجرپزی جنوب تهران رفت آمد می کنم و از ساکنان این مناطق عکاسی می کنم و تاکنون عکس های این مجموعه را درهیچ نمایشگاهی به نمایش نگذاشته ام.

صوفی ادامه داد: در نمایشگاه در همین حوالی مجموعه ای از 20 عکس پرتره از کودکانی که در کوره های آجر پزی کار و زندگی می کنند به نمایش گذاشته ام.

با توجه به دوستی که میان من و سوژه هایم شکل گرفته، از هیچ یک از سوژه هایم نخواسته ام که مقابل دوربین من ژست بگیرند، بلکه در هر عکس خواسته ام به نوعی خود سوژه و زیبایی اش را به تصویر بکشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش عکس های علی صوفی در گالری آریانا

نمایش عکس های علی صوفی در گالری آریانا