مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 23:102019-12-11فرهنگي

خوانندگی برای تیتراژ سریال ها خرید و فروش می شود!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، حامد محضرنیا آهنگساز و خواننده کشورمان پیرامون وضعیت موسیقی کشور گفت: در گذشته بسیاری از خوانندگان به اجرای موسیقی مذهبی علاقه داشتند و خصوصاً در آستانه ماه محرم و ماه مبارک رمضان آثار موسیقیایی متناسب با این ایام منتشر می کردند.

- یک آهنگساز و خواننده کشورمان وضعیت موسیقی کشور و جولان مافیای موسیقی در خرید و فروش تیتراژ سریال ها و آلبوم های موسیقی را توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، حامد محضرنیا آهنگساز و خواننده کشورمان پیرامون وضعیت موسیقی کشور گفت: در گذشته بسیاری از خوانندگان به اجرای موسیقی مذهبی علاقه داشتند و خصوصاً در آستانه ماه محرم و ماه مبارک رمضان آثار موسیقیایی متناسب با این ایام منتشر می کردند.

وی افزود: اما در سال های اخیر این روند کاهش یافته و بسیاری از خوانندگان از این فضا دور شده اند.

برخی راز موفقیت را در اجرای کارهای عاشقانه و ضعیف می بینند، که البته با اتفاقاتی که در سال های اخیر رخ داده و برخی از خوانندگان با کارهای بسیار سست و ضعیف یک شبه به شهرت رسیده اند، چنین تصوری به وجود آمده است.

محضرنیا تأکید کرد: بسیاری از تهیه کنندگان موسیقی با صرف پول های کلان برخی ترانه ها را یک شبه و به طور گسترده در فضای مجازی منتشر می کنند و همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوانندگی برای تیتراژ سریال ها خرید و فروش می شود!

خوانندگی برای تیتراژ سریال ها خرید و فروش می شود!