مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 00:402019-12-11سياسي

راکعی: طرح «سرا» می تواند یخ انتخابات را آب کند


دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت:با کلیت طرح سرا موافقیم و امیدواریم این طرح در آب کردن یخ انتخابات کارآمد باشد، به بهترین شکل و با کمترین خطا انجام شود.

- فاطمه راکعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت فعالیت جمعیت زنان مسلمان نواندیش در آستانه انتخابات مجلس، اظهار کرد: ما تمام دفاتر استانی مان را برای انتخابات فعال کرده ایم و در برخی از استان ها نیز بسیار قوی کار را دنبال می کنیم.

برای انتخابات هم از چندی پیش خواسته ایم که هم خودشان از مراکز استانی کار انتخابات را دنبال کنند و هم این موضوع را تصویب کرده بودیم که هرکدام از بانوانی که خود را شایسته حضور در انتخابات می دانند ثبت نام کنند و این موضوع هم به خوبی دنبال شد.

وی افزود: تکیه ما در این موضوع توجه به تخصص بانوان بود.

یعنی تلاش کردیم در مهلت ثبت نام از همه بانوانی که تخصصی دارند و می توانند در مجلس آینده تاثیرگذار باشند و در کمیسیون ها وارد شوند برای کاندیداتوری تشویق کنیم حتی اگر از لحاظ سیاسی هم چندان با ما همراه نباشند.

دبیرکل جمعیت زنان اصلاح طلب با بیان اینکه در پی آن هستیم که حداقل 30 درصد از لیست های اصلاح طلبان در انتخابات را به بانوان اختصاص دهیم، اظهار کرد: امیدواریم که زنان بتوانند در این انتخابات بهتر حضور پیدا کنند به خصوص که در انتخابات قبلی هم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راکعی: طرح «سرا» می تواند یخ انتخابات را آب کند

راکعی: طرح «سرا» می تواند یخ انتخابات را آب کند