مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 05:302019-12-12سياسي

گشایش نمایشگاه پژوهش و فناوری در مشهد


به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش، نمایشگاه پژوهش و فناوری با حضور مسوولان استانی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، رییس دانشگاه فردوسی مشهد در حاشیه برپایی این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه پژوهش و فناوری با حضور 252 مشارکت کننده از شرکت های دانش بنیان، فناور، پژوهشکده ها، حوزه های پژوهشی دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و پارک علم و فناوری خراسان برپا شده است.

محمد کافی شناسایی تقاضاهای پژوهش و فناوری، گسترش ارتباط بین مراکز پژوهش و فناوری در جامعه، تجاری سازی دستاوردهای پژوهش و فناوری استان، شناسایی و بسترسازی برای نخبه ها و مراکز آموزشی را از اهداف برپایی این نمایشگاه ذکر کرد.

وی با اشاره به حلقه های مفقوده بین تقاضا و ایده در جامعه افزود: وجود حلقه های واسط باعث تبدیل ایده به محصول می شود اما در ابتدا باید ایده ها پالایش شود تا بتوان آنها را به محصول تبدیل کرد که این مهم باید در حوزه های پژوهش و فناوری انجام گیرد.

کافی ادامه داد: تلاش دانشگاه فردوسی مشهد و یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه تکمیل حلقه های واسط برای تبدیل ایده به محصول است.

شهردار مشهد نیز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: معاونت برنامه ریزی شهرداری مشهد وظیفه دارد سفارش های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش نمایشگاه پژوهش و فناوری در مشهد

گشایش نمایشگاه پژوهش و فناوری در مشهد