مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 06:402019-12-12اقتصادي

از تحریم های داخلی شکایت داریم نه خارجی!


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: همواره شنیده ایم از تحریم های خارجی هراس نداریم زیرا تحریم های خارجی توسط دشمنان اعمال شده و باید در مقابل آن ایستاد و می توانیم بر آن غلبه کنیم اما همه از تحریم داخلی شکایت دارند و باید به این .

- ایسنا/کرمان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: همواره شنیده ایم از تحریم های خارجی هراس نداریم زیرا تحریم های خارجی توسط دشمنان اعمال شده و باید در مقابل آن ایستاد و می توانیم بر آن غلبه کنیم اما همه از تحریم داخلی شکایت دارند و باید به این مسئله به عنوان واقعیت ملموس در مسیر صادرات و فعالیت های اقتصادی توجه شود.

سیدمهدی طبیب زاده صبح امروز 21 آذرماه در همایش بزرگداشت روز صادرات استان کرمان اظهار کرد: صادرکنندگان کار جهادی انجام داده اند و باید از این افراد تقدیر کرد زیرا در این شرایط سخت اقتصادی کار کرده و با فعالیت خود ارز را به کشور وارد کرده اند.

وی افزود: صادرکنندگانی که در این شرایط سخت کار می کند توانمندی فراوانی دارند و اگر شرایط تسهیل شود، حتما فعالیت های بیشتری انجام خواهند داد.

طبیب زاده تصریح کرد: همواره شنیده ایم از تحریم های خارجی هراس نداریم زیرا تحریم های خارجی توسط دشمنان اعمال شده و باید در مقابل آن ایستاد و می توانیم بر آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تحریم های داخلی شکایت داریم نه خارجی!

از تحریم های داخلی شکایت داریم نه خارجی!