مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 07:002019-12-12اقتصادي

تکمیل طرح آبرسانی به روستای توگبری چرام+فیلم


به سرانجام رسیدن طرح آبرسانی به منطقه عشایر نشین توگبری چرام بعد از سال ها انتظار شادمانی مردم این منطقه را در پی داشت.

- مرکز کهگیلویه وبویراحمد، معاون هماهنگی اقتصادی استاندار با اشاره به اینکه، عملیات اجرایی 9 کیلومتر خط انتقال طرح آبرسانی به منطقه توگبری در مناطق صعب العبور و کوهستانی تکمیل شد، گفت: هدف از اجرای این طرح ، حمایت از عشایر و روستاییان، جلوگیری از مهاجرت روستاییان و عشایر به شهر ها و رونق تولیدات محلی و بومی در روستا ها است.

سید حشمت الله صمیمی دوست افزود: شبکه گذاری 9 کیلومتر لوله پلی اتیلن، ساخت 4 منبع ذخیره آب با ظرفیت 250 متر مکعب، تامین 3 دستگاه پمپاژ آب، احداث 3 باب ساختمان موتور خانه و نصب و راه اندازی 3 دستگاه ترانسفورماتور از اقدامات انجام شده برای اجرای این طرح است.

وی گفت: برای تکمیل و راه اندازی این طرح 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل امور عشایر با مشارکت بنیاد خیریه برکت هزینه شده است.

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه با بهره برداری از این طرح ، منطقه محروم و عشایر نشین توگبری با 140 خانوار از نعمت آب شرب مناسب برخوردار شدند، گفت: برداشت آب پایدار و با کیفیت برای تامین آب شرب این منطقه 5 لیتر در ثانیه است که این میزان پمپاژ آب، نیاز مردم این منطقه را برطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح آبرسانی به روستای توگبری چرام+فیلم

تکمیل طرح آبرسانی به روستای توگبری چرام+فیلم