مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 07:302019-12-12اقتصادي

رشد 32 درصدی صادرات استان کرمان در 7 ماهه گذشته سال جاری


در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 32 درصد رشد صادرات را داشته ایم و سال 97 میزان صادرات استان کرمان نسبت به سال 96 دو برابر بوده است.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان بیان کرد: در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 32 درصد رشد صادرات را داشته ایم و سال 97 میزان صادرات استان کرمان نسبت به سال 96 دو برابر بوده است.

دکتر محمدجواد فدایی صبح امروز 21 آذرماه در همایش بزرگداشت روز صادرات استان کرمان اظهار کرد: اینکه صادرکننده نمونه داریم به معنی این است در همین شرایط و با وجود مشکلات داخلی و خارجی، می توان کار انجام داد و چیزی غیرممکن نیست.

فدایی با تاکید بر اینکه باید فعالان این عرصه تجربیات خود را به دیگران منتقل کنند و به عدد شایسته استان کرمان در صادرات برسیم تصریح کرد: با وجود همه مشکلات، صادرات استان کرمان در سال جاری رشد داشته که این موضوع نشان می دهد هر چند کُند و با زحمت، اما رو به جلو حرکت می کنیم و این امیدوارکننده است.

استاندار کرمان بیان کرد: در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 32 درصد رشد صادرات را داشته ایم و سال 97 میزان صادرات استان کرمان نسبت به سال 96 دو برابر بوده است.

وی با بیان اینکه شناخت بازارهای خارجی یکی از مشکلات ما در صادرات است، افزود: 70 درصد صادرات ما تنها به پنج کشور انجام می شود و حتی طراز تجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 32 درصدی صادرات استان کرمان در 7 ماهه گذشته سال جاری

رشد 32 درصدی صادرات استان کرمان در 7 ماهه گذشته سال جاری