مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 08:202019-12-12فرهنگي

23 آذر؛ روز آغاز ثبت نام اصحاب رسانه و منتقدان جشنواره فیلم فجر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرده است برای تکریم اصحاب رسانه، منتقدان و اصحاب رسانه های دیداری و شنیداری و ممانعت از تضییع حقوق ایشان، - ثبت نام اصحاب رسانه برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از شنبه 23 آذرماه آغاز می شود و تا جمعه 30 آذرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرده است برای تکریم اصحاب رسانه، منتقدان و اصحاب رسانه های دیداری و شنیداری و ممانعت از تضییع حقوق ایشان، مقررات صدور کارت جشنواره را به شرح ذیل اعلام می دارد.

علاقه مندان می توانند از روز شنبه 23 آذرماه تا ساعت 24 روز جمعه 30 آذرماه با مراجعه به سامانه جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.

com ثبت نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند.

این زمان برای تمام متقاضیان حضور در سینمای رسانه جشنواره فیلم فجر غیرقابل تمدید است و به تقاضا هایی که بعد از تاریخ مقرر یا خارج از سامانه جشنواره ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

1- متقاضیانی که در دوره گذشته مراحل ثبت نام را طی کرده اند برای این دوره، تنها نیاز به بارگذاری معرفی نامه جدید و نمونه اثر (منتقدان) و ویرایش اطلاعات (در صورت لزوم) دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 آذر؛ روز آغاز ثبت نام اصحاب رسانه و منتقدان جشنواره فیلم فجر

23 آذر؛ روز آغاز ثبت نام اصحاب رسانه و منتقدان جشنواره فیلم فجر