مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 08:452019-12-12سياسي

جَنگ زیرپوستی دولت علیه صداوسیما!


گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو لایحه پیشنهادی بودجه سال 1399 چند روز پیش توسط ریییس جمهور به مجلس شورای اسلامی ارایه شد و طبق روال همزمان با رونمایی از لایحه بودجه پیشنهادی حرف و حدیث های مختلف در خصوص بودجه نهاد ها و ارگان ها مطرح میشود که در بودجه حوزه .

- از میزان بودجه رقمی حدود 42 میلیارد و 960 میلیون تومان برای توسعه کتاب و کتابخوانی (سرانه مطالعه) پیشنهاد شده و رقم پنج میلیارد و 381 میلیون تومان برای توسعه کتابخوانی با اولویت مناطق کمتر برخوردار پیشنهاد شده است.

رقم پیشنهادی دولت برای حمایت از حضور بین المللی نویسندگان و ناشران دو میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد شده و برای حمایت از موسسات، مجامع و کانون های ادبی نیز چهار میلیارد تومان از سوی دولت در نظر گرفته شده است.

در این لایحه رقم 9 میلیارد تومان برای حمایت از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، رقمی حدود پنج میلیارد و 979 میلیون تومان برای حمایت از برنامه هفته کتاب و نیز مسابقات کتابخوانی و نشست ها و برنامه های مرتبط با آن پیش بینی شده است.

در بخش بررسی کتاب پیشنهاد دولت تخصیص رقم پنج میلیارد و 600 میلیون تومان بوده و در بخش حمایت از ترجمه آثار برگزیده در بازار های جهانی یک میلیارد و 500 میلیون تومان بودجه در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جَنگ زیرپوستی دولت علیه صداوسیما!

جَنگ زیرپوستی دولت علیه صداوسیما!