مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 09:202019-12-12بين الملل

لودریان از ارائه کمک های بین المللی به لبنان در مقابل تشکیل دولتی اصلاحی خبر داد


وزیر خارجه فرانسه پس از نشست بین المللی پاریس درباره لبنان اعلام کرد، جامعه جهانی اختصاص هر گونه کمک مالی به لبنان را به تشکیل دولتی اصلاحی مشروط کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه در پایان نشست گروه بین المللی حامی لبنان در پاریس با اشاره به اینکه هدف از نشست پاریس درباره لبنان آگاهی بخشی به مسئولان لبنانی درباره خطرات وضعیت فعلی بود، تأکید کرد: جامعه جهانی ارائه هر گونه کمک مالی به لبنان را به تشکیل دولتی اصلاحی مشروط کرد.

وزیر خارجه فرانسه اظهار کرد: تنها معیار برای اختصاص کمک ها به لبنان فعالیت دولت یاد شده در زمینه اجرای اصلاحات مورد نظر مردم است چرا که این شیوه به تنهایی این امکان را به شرکت کنندگان در نشست و دیگر کشورها می دهد که تمامی حمایت های مورد نیاز لبنان را در اختیار این کشور قرار دهند.

گروه حامی لبنان در بیانیه پایانی خود بر لزوم تسریع در تشکیل کابینه جدید در لبنان برای اجرای اصلاحات اقتصادی تأکید کردند.

طبق اخبار منتشر شده عربستان در نشست یاد شده غایب بود.

اعضای این گروه بین المللی با تاکید بر اینکه حفظ ثبات، وحدت، امنیت، حاکمیت، استقلال سیاسی و تمامیت ارضی لبنان در گرو تشکیل فوری دولتی است که از قدرت و اعتبار لازم برای اجرای اصلاحات اقتصادی مدنظر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لودریان از ارائه کمک های بین المللی به لبنان در مقابل تشکیل دولتی اصلاحی خبر داد

لودریان از ارائه کمک های بین المللی به لبنان در مقابل تشکیل دولتی اصلاحی خبر داد